Podklady pre kolaudáciu

Podklady a náležitosti geodetickej dokumentácie pre kolaudáciu :

Po obdržaní kolaudačného rozhodnutia investor zabezpečí zaevidovanie stavby na obecnom či mestskom úrade. Mestský alebo obecný úrad vydá rozhodnutie o pridelení súpisného čísla stavbe na základe žiadosti majiteľa.

Pokiaľ stavebné povolenie určuje spracovanie digitálnej technickej mapy mesta, je potrebné túto dokumentáciu odovzdať príslušnému správcovi DTM mesta, ktorý vystaví záznam o prevzatí.

Na základe vydania kolaudačného rozhodnutia, rozhodnutia o pridelení súpisného čísla a geodetickej dokumentácie, požiada investor príslušný katastrálny úrad o zapísanie novostavby na list vlastníctva.

V tejto oblasti vám vieme poskytnúť komplexné geodetické podklady a služby pre kolaudáciu.

 

Copyright 2010 - IGK s.r.o.
Všetky práva vyhradené